Alle Birds posts over: CX excellence
-
Relevante CX- en UX-ontwikkelingen voor de overheid (3/3)
In het kader van een aanbesteding vanuit de overheid hebben wij recentelijk relevante ontwikkelingen op een rijtje gezet. In deze derde en laatste post komen aan de orde: 'omnichannel content' en 'content everywhere'.
-
Relevante CX- en UX-ontwikkelingen voor de overheid (2/3)
In het kader van een aanbesteding vanuit de overheid hebben wij recentelijk relevante ontwikkelingen op een rijtje gezet. In deze tweede post komen aan de orde: big data en waardecreatie, personalisatie en conversational UI's.
-
Relevante CX- en UX-ontwikkelingen voor de overheid (1/3)
In het kader van een aanbesteding vanuit de overheid hebben wij recentelijk relevante ontwikkelingen op een rijtje gezet. In deze eerste post komen aan de orde: excellente klantbelevingen, service design en innovatie met lichtsnelheid.
-
UX design & organisatieverandering (1/10)
Inleiding op een serie artikelen
Wat hebben user experience (UX) design en organisatieverandering met elkaar te maken? Wat zouden ontwerpers en verandermanagers van elkaar kunnen leren? Twee vragen die ik als design projectmanager heb proberen te beantwoorden.
-
A strategic design movement started by followers
Trip report from INTERSECTION15
INTERSECTION15 (28-30 april, Berlin) was integrated with Design Management Europe under the motto 'Design to align'. Attendees with various backgrounds, professions and perspectives all shared their common interest: getting design at the strategic level of the enterprise.
Customer experience (67), CX excellence (9), User experience (39)
-
Top 5 BiRDS posts from 2014
B!RDS on a WiRE has had another successful year. Regularly, we managed to publish relevant, interesting and valuable content. This year our focus has been on the interaction of design thinking and systems thinking, design for login/security and CX excellence.
-
Digital CX improvement requires a systematic approach
A Forrester paper commissioned by Informaat
To consistently meet or exceed customers’ expectations, firms must take a systematic approach to digital customer experience management. You can now download our free thought leadership report written by Forrester.
-
From customer service to brand experiences
"Every business is a service business in some sense these days," says Mark Di Somma in a recent post on customer brand experience. For that reason, customers expect "customer service" as a pre-condition in their relationship with a company.
-
Four guiding principles for CX excellence
Similar to operational, financial or strategic excellence, customer experience (CX) excellence is an organizational competence, capability or capacity. In the 21st century, organizations with a high degree of CX excellence are more successful than others. They focus not only on the needs, expectations and dreams of customers, they also tend to have high levels of […]
Customer experience (67), CX excellence (9), Employee experience (5)